mercredi 8 août 2007

Ordlös onsdag


För att se andra bilder frân denna ordlösa onsdag: Titta in hos Nejma

12 commentaires:

Lillie plein damour a dit…

Foton är taget i Sognefjorden i September 2006.

Anonyme a dit…

Åååh, vilket underbart landskap!

Admin a dit…

Wow för vyn och wow igen för kontrasten!

Thérèse a dit…

Vackert!

Cissi a dit…

Underbar bild!

Thomas & Jenny a dit…

Härlig bild...

Sofia Eriksson a dit…

Det var en verkligt vacker bild!

Sara a dit…

Den utsikten skulle jag vilja ha just nu... Här i min asfaltsdjungel. Fint.

Marsala a dit…

Jag gissade på Skottland. Asfin bild, asfina kontraster. Mmm...

Åsa a dit…

Oj, vilken vacker bild.

Nejma a dit…

Väldigt vacker bild! Norge verkar vara ett vackert land, dit skulle jag vilja åka någon dag.

Välkommen till Ordlös Onsdag!

Kent Filppu a dit…

Vackert. Jag funderade länge på var den var tagen innan jag såg den första kommentaren.