vendredi 30 janvier 2009

Indisk babyshower


Vi har ju vâr Indiska baby shower pâ söndag sâ jag mâste köpa present, jag vâgar inte komma med blommor men samtidigt har jag svârt att köpa bebisprylar till en bebis som inte är här än.
Jag vet inte riktigt vad jag skall köpa. Idéer?
Jag borde ju köpa Giraffen Sophie som alla fâr i Frankrike...

4 commentaires:

Anonyme a dit…

Men vilken söt giraff!!! Annars är ett tips (från en luttrad småbarnsmamma) en mjuk fin filt eller badhandduk kanske med någon babyolja, barntallrik och/eller barnbestick (barn växer fort och lär sig äta själva snabbt), ett par söta tofflor, en bok att skriva små minnen i (typ "min första bok", kanske svårt att hitta könsneutralt?), en bok och/eller CD-skiva med barnsånger eller vaggvisor... Undviker att skriva gosedjur då jag tycker att barnen brukar dränkas i dem ändå ;)

Ha det så kul! Det låter jättespännande!

Lillie plein damour a dit…

Vad gullig du är, vännen. Ok jag noterar och ser vad jag hittar i morgon, jag hade ocksâ tänkt pâ en babyfilt.
Puss

Unknown a dit…

Köp massor av strumpor i olika fârger ocj storlekar. Fick det när Bastien var nyfödd och det var kanon. Alla ihoprullade i en fin ask.

Lillie plein damour a dit…

Veda kom till världen i lördags sâ babyshowern är uppskjuten.
Kram