dimanche 9 décembre 2007

Jag skickade inlägget nedanför

till min vän , min kära vän som har hängt med i vâtt och torrt, mânga skratt och mânga târar.
Jag undrar, skall vi gifta oss?
Vi behöver inte brâka om vem som skall bjudas in eller inte, vi har ju samma vänner,
inga svärföräldrar problem, Knet fâr sjunga om han vill och Knets fru kan ju göra "botten upp" med sitt vattenglas,
Till för drinken, ett glas sprite spetsat med Malibu, nostalgi, självklart sâ gâr giftemâlet av stapeln pâ österlen pâ heden...och sedan festar vi pâ stranden och badar näck vid 12 slaget
Och brorsas med kompisar snor vâra kläder!
Asg
Jag som du, grâter och skrattar samtidigt, som vi alltid gjort,
Sena fredagar framför en kopp thé och lillebror som satt med med öron stora som paraboler, ja du, eller häxblandning vid dagis

En dag
Jag tror att jag sâg er pâ Avenyn i gâr?
Jassâ?
Ja ni rökte...
Neeeheeeeeej det var inte viiiiii?

En kväll pâ Avenyn
Vad har du varit i hela mitt liv?
I smâland
*snabbt* Hejdâ
Som Pappa alltid sa, Den vita riddaren kommer.....nej den vita prinsen...nej äh, sluta att fnissa, ni förstâr vad jag menar
Ja det gör vi
Detta inlägget dedikeras Camilla, tack för din vänskap.
PS. Lâng näsa till vâr lärare AS som ville separera oss DS

Aucun commentaire: