lundi 18 juin 2007

Helg

Regn Regn Handla takbox mer regn regn kaffe regn kolla butiker regn kolla kakel parkett och färg till vardagsrummet ocksâ lite regn
Dripp dropp
En film pâ en biograf utan popcorn, alla andra hade popcorn och godis med sig utom oss för jag
hade glömt kakorna hemma och det fanns inget godis som föll oss i smaken
Mer regn och en prommis tillbaka till bilen för att sätta pâ GPSen och kolla adressen till Restaurangen http://www.auberge-de-savoie.com/
Väl i bilen och i gâng med bilen knappade vi in adressen och rullade sedan 100 m tills GPS en hittade gatan och restaurangen!
I bland är det livsviktigt att ha en GPS om man vill äta.
Mer regn, god mat gott vin och god efterrätt
Dugg regn och sedan styrde vi kosan hemât, givetvis hade vi inte druckit vinet utan bara tittat pâ det.
Tyvärr sâ hittade jag inte Odd Molly affären, suck, men V var mycket glad över att vi inte hittade den.
Regn Regn och varje gâng vi tittade ut genom fönstret pâ söndagen sâ regnade det, varje gâng vi tänkte "skall vi ta och gâ ut" och tittade ut sâ ........
Ja det regnade
Mândag morgon, trött och känner hur jag inte orkar gâ och jobba , tittar ut genom fönstret: solen skiner

2 commentaires:

Anna Malaga a dit…

Men WOW!
Efter kommentaren pâ min blogg satt jag och skumläste här... och undarde varför jag liksom kánde igen mig.
Haha, vad kul! Massor av kramar!

malin2 a dit…

Hej!!!

Känner ju dig!!

Kram vännen!