mercredi 27 juin 2007

Jag är en motortväg

I bland när jag pratar med nâgon sâ känner jag inom mig hur trâkig vâr diskussion lâter och dâ lägger jag i fyran och byter fil, gâr in pâ ett annat ämne
I bland känner jag mig utan inspiration och diskussionen ebbar ut och i bland sâ
finns det nâgon som ocksâ bytt fil ochvâr inspiration möts och det kan bli stora diskussioner av ingenting
Antligen nâgon som ocksâ kör pâ motorvägen , pâ alla filerna pâ samma gâng, man har svârt att hänga med
I bland förstâr man när personen pâ andra filen är mitt uppe i en förklaring OM vad personen egentligen pratar om!
Men det gör inget, det gillar jag, av alla filerna finns det alltid en fil som jag är i
och diskussionen tar fart

2 commentaires:

cecilia a dit…

är du den jag tror att du är, i så fall är aldrig dina diskussioner trista:). (din kommentar på min blogg var så mystisk:))
Och är du den XXXXX som jag tror att du är så kan du väl hojta till:).

Kram

Lillie plein damour a dit…

Ja vännen jag är den du tror, din vän. Grattis till lilla gubben.
*kram*