vendredi 29 juin 2007

Lättnaden föll som en trötthet


Jag var pâ plats i morse pâ vârt regionsjukhus klockan 10.
Klockan 10.20 fick jag dricka 3 glas vatten med nâgon vätska i som fyller magen.
Stackars J var tvungen att masa sig upp för att äta frulla innan 7 , efter det sâ var det diet tills scannern var kvar.
Scannern gick bra , läkaren hittade ingenting!
är det ett god nyhet eller?
Fortsättning följer pâ fredag, dâ jag skall till min andra läkare för resultaten.
Pâ privata sjukhus fâr man gâ hem med resultaten och pâ icke privata sjukhus tar det 4 dagar innan man kan hämta resultaten och sâ skall man helst ringa innan.
Därför gick min dröm om att hinna med GAP upp i rök
"Rökpuffar"
Efterât sâ föll lättnaden pâ mig som en säck sand.
Jag orkar knappt lyfta mitt finger.
Jag hann i alla fall gâ in och köpa dagens lunch.

1 commentaire:

Anna Malaga a dit…

Gud, vad skönt!!
KRAM