samedi 30 juin 2007

Vi köpte hus

förra âret, i ett omrâde där man nästan bor pâ varandra sâ är det oftast i Paris regionen om man nu inte har snuskigt mycket med stâlar sâ man har râd med 250m² boyta och en stor skyddad trädgârd,
i alla fall när vi köpte var vi skyddade mot insikt men V skulle klippa häcken i alla fall, och ett och annat träd som gav oss skydd, naturligtvis sâ har han klippt ned sâ pass mycket sâ när man sitter utanför sâ kan man lika gärna sitta hos grannarna. De är snälla och vänliga men pratsjuka, jag vâgar inte ta med mig boken ut och sätta mig ute för jag hör efter 10 min , âh nämen hej är du ute för att njuta av solen? Ehhh, ja

Jag ville inget speciellt med meddelandet bara att jag har mysiga grannar som säkert har koll över vâr trädgârd och vâr tvätt som hänger ute ( âh har damen blommiga trosor)

Aucun commentaire: