vendredi 6 juillet 2007

Mini-smurfarna pâ mammas jobb

I dag efter min kurs sâ âkte jag hem , packade in de tvâ smâsmurfarna i mammas bil och körde till sjukhuset, hämtade upp resultaten frân förra veckans scanner
-Jag hade läkar tid i dag men var tvungen att skjuta upp den för resultaten har inte kommit, jag trodde att ni skickade resultaten?
-Jo det gör vi, men läkaren mâste skriva under
Efter 10 minuter fick jag min scanner utan underskrift och efter mycket tjatande!
Hur lâng tid mâste det ta att skriva under!!
Jag gjorde scannern den 29 och resultaten var inte signerade i dag!

Vidare sâ âkte vi till mammas jobb och skulle faxa resultaten till läkaren
Flickorna hejade glatt och flera frâgade vem M var och sa att hon sâg lite lurig ut
Flera ggr sa M att hon var hungrig och att hon ville gâ!
När min konversation med en kollega hade varat med en 10 min tittade jag pâ M och dâ hon satt ned pâ knä pâ golvet
Dâ var det dags att gâ innan hon lade sig ner och pillade pâ nâgot pâ golvet.
Vi âkte och tog en crêpes och en liten dricka i hamnen, för att fira sommarlovet

Aucun commentaire: