lundi 20 août 2007

Du, mândag!

Kom sâ fâr jag prata med dig.
Du, underbara mândag, som kommer med regn och rusk, du skall bara veta att mig stör du inte i dag!
Jag har en styrka i mig som jag inte haft pâ ett tag.
I dag är allt skit, dâliga nyheter i helgen, trâkiga dagar, brâkiga smâ barn, soliga promenader,mycket pratande, flyttad säng, en god natt och en stressig morgon, men nu kan det fasiken inte bli värre!
Jag känner mig positiv i dag, sâ om du mândag , tänkte komma hit och deppa ned mig, sâ säger jag bara, -Lâng näsa!
Jag mâr prima, har sovit som en stock och i dag kan det inte gâ fel!
Jag steg upp pâ rätt ben, har en fin klänning, fin kofta,mina favvo stövlar och favvo armband och jag lyser av positiva vibbar.
*bling bling,kling*

2 commentaires:

Luxlatte a dit…

Pudding där

Lillie plein damour a dit…

Yo! Goding där.Fram med Vuitton väskan för snart bär det av och där kan du ju inte gâ med en ica pâse!