mardi 14 août 2007

Hämnd

I aftonbladet i dag sâ kan man läsa att det gâr att köpa hämnd paket pâ internet.
Jag som inte är bitter eller lângsint tänkte efter och ja det finns nâgra personer som jag gärna vill ge en spark pâ smalbenet sâ här 10 -20 âr efterât.

1) Min pianolärare.
Motiv: Harcelement morale, Hon förstörde allt intesse för piano och var dessutom elak
2) Min första chef.
Motiv:Harcelement morale, Det slutade med 3 veckors sjukskrivning och smâ piller, men jag kom tillbaka och sade upp mig. Han var elak och en tyrann. Hämnden är redan halv för företaget gick i konkurs
3) Det tuffa gänget pâ en av skolorna jag gick pâ som hackade ner pâ invandrare, ni är fortfarande ett pack losers sâ det blir halv hämnd där med.

Jag undrar vad min psykolog kommer att säga.....

Aucun commentaire: