dimanche 26 août 2007

Mauro Scocco

Tack
Tack för att du stödjt mig de senaste 23 âren, mer än en gâng har
jag känt igen mig i dina texter
Hur mânga gânger har jag inte lipat till en av dina lâtar, med ett smärtande hjärta
Till och med Pappa blev orolig
Jo, jag hâller med dig, att den som gjorde mig sâ ont skall piskas

Jag vet inte var du bor eller var du är just nu sâ jag kan inte ringa och säga tack ,sâ jag fâr skriva i stället och hoppas pâ att du skall läsa det här!!
Annars kan jag ju ocksâ smyga in en fras om att jag är OGIFT
Man vet ju aldrig
Men det kan ju hända att V fâr tummen ur och kommer och frâgar ...och troligen blir svaret -"Klart jag vill", men framtills dess sâ......
Nu vet du var jag finns,
Här, där och överallt
TACK

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Hejsan sötnosar! (du och din lilla jycke till höger på sidan alltså :)

Jag har helt glömt bort Mauro, så just nu lyssnar jag faktiskt på din fem-i-topplåt med honom på YouTube. Lite långsam kanske men annars helt ok! Du och jag tycks ha ganska lika musiksmak. För ett tag sen var det James Blunt som snurrade och nu i sommar har det varit Mika. Ibland är det praktiskt att ha en tonårsdotter, som man kan _låna_ cd-skivor av. ;-)

Jag har hängt med lite dåligt i svängarna i Ufovärlden under sommaren, så jag vet inte exakt var i tillvaron du och V befinner er just nu. Men jag hoppas verkligen att han förstår att uppskatta den pärla han har i sin närhet! Och då snackar jag absolut inte om hans morsa... Fast säkert kunde Mauro vara en bra inhoppare också. Om inte annat så för att nynna sånger i ens öra. Min man är helt underbar på alla sätt och vis och han visar verkligen hur mycket han bryr sig om mig, men han är helt totalt tondöv. Man kan väl inte begära allt här i livet heller. ;-)

*Ha det bra kram*

Lillie plein damour a dit…

Kära Milou, tack för inlägget skall försöka att svara mer i morgon.
Stor kram J