samedi 4 août 2007

Och solen bara fortsätter att skina

Intervju med Canaille 7 mânader
-Hej Canaille!
-Hej Matte
-Vad tycker det om din nya terrass?
-Ja det är kul att springa mellan benen pâ Husse ända tills man fâr en sko i ändan, dâ är det inte roligt längre
-Ja men vad tycker du om terrassen?
-Det känns mjukt att gâ pâ, sâ jag gillar den. Fast jag gillade den andra innan ocksâ
-Ja men det tror jag att du var själv om!
-Jassâ det tror du?
-Ja, Vad skall du göra en strâlande dag som den här?
-Jag skall sola, softa i soffan (om jag fâr), och vänta pâ mat
-Nej i soffan softar bara Matte och Husse, Canaille fâr softa ute !
-DumMatte!
-Nu är intervjun slut innan det spârar ut, Ha en underbar dag Canaille pâ din nya
terrasse!
-Jag tror att jag gâr och skäller pâ grannarnas katter ett tag
-Det gör du inte! Byracka
********************************************************************
Det är underbart, alla regniga dagar är som bortglömda, man lullar runt i shorts och t-shirt, när man blir för varm ute sâ gâr man in, och sedan gâr man ut med ett glas iskallt bubbelvatten
och lägger sig vid poolen, om man har en.
Jag som inte har en pool gâr helst inte ut heller för V hâller pâ att fixa träterass och det är väldigt mycket ljud ute sâ jag vilar helst inne

Aucun commentaire: