mercredi 22 août 2007

Ordlös onsdag


Andra ordlösa foton kan hittas hos Nejma

13 commentaires:

Lillie plein damour a dit…

Benny Jenny säger om Dagens ordlösa foto: Mitt liv som Humla -19 augusti

Ha en fin dag alla!!

Anonyme a dit…

Oj vilken fin bild. Kul när man får med ett djur sådär.

Admin a dit…

Den humlan har hittat en stor och matig sol, fin bild!

Marsala a dit…

Ja, den där humlan får nog GÅ hem. Eller ta en taxi. Så mycket godis å en sådan fin närbild.

Anonyme a dit…

vaddå a dit? Inte nog med att blogger måste prata thai när jag kommenterar. Jag måste nu också luska ut franska för att överhuvudtaget komma fram till thailändskan... ;)

På vägen till jobbet passerar jag en korsning där de planterat hundratals solrosor.

Den här bilden är vackrare. Mycket. Vackrare.

Anonyme a dit…

Vacker bild, vackra färger!
Den humlan verkar ha rena rama julafton...

Åsa a dit…

Wow! Är den från trädgården? Lustigt nog var Frankrike det första jag tänkte på när bilden visade sig - utan att jag besökt din sida tidigare. Kan nog aldrig se mig mätt på solrosor.

Nässelblom och choklad a dit…

åh, den här bilden gillar jag jättemycket! så fin och mjuk på något sätt...

Michael a dit…

Härlig bild! han satt nog där och njöt ett bra tag.

Anonyme a dit…

Vilken härlig bild :)

Åsa a dit…

Oerhört vackra saker det finns omkring oss, snyggt fotat!

Lox a dit…

Underbar bild!!

Nejma a dit…

Snacka om att sitta mitt i maten. Det måste vara rena rama skrovmolet för en liten humla. Där hamnar mitt fiskfat i lä. *s*

Snygg bild! Är så avis på er som kan ta närbilder, det fixar inte min kamera. Det är nog läge att investera i en ny snart.