vendredi 21 septembre 2007

Dagens femma

*Solen skiner
*Jag skall använda min nya väska, eller kanske inte
*Jag är glad men kall
*Det är fredag
*Min nya scarf frân Rue de Temple är fin men var dyr (*), jag mâste kolla in säljaren direkt i Sentier.

* Vill inte sätta in priset men allt är relativt för alla , för vissa är det peanuts men för andra är det dyrt....anyway, jag tycker det var dyrt men den är sâ fin sâ det kanske inte var dyr med eftertanke.

4 commentaires:

Mia a dit…

Ha en bra helg!

Det låter ju fantastiskt skönt med en BFhelg. Vi ska också till beachen tänkte vi, med våra troll. Och bygga sandslott och frysa fingrarna av oss, gissar jag.

Sätt dig på ett mysigt kafe med en god bok, medan mannen e ute och bevisar manlighet.

Kram!

Lillie plein damour a dit…

Pâ mornarna hâllar jag pâ att frysa pâ mig när jag tar tjejerna till skolan!
Vi är alla snuviga nu!
Hoppas att Ni fâr en go helg.
Kram

Malin a dit…

Tack för ditt lilla inlägg och kommentar hos mig...

Kram från Malin

Lillie plein damour a dit…

Malin, Du är välkommen! Din sida är mysig.