samedi 29 septembre 2007

Dröm

Sovit urdâligt och drömde hysteriska drömmar, om mina kusiner, familj och ett antal blommor.
Pâ ett ställe sâ skulle jag och V klättra upp pâ Mont Blanc...sedan skulle vi byta bil och provsatt en bil och dâ hade vi sâdan tur sâ att pâ det stället som vi kollade pâ bilar sâ sâlde de gröna plantor pâ samma gâng sâ jag köpte 4 plantor varav en vattenplanta
Jga blev arg och sedan gick vi hem (!)
I drömmen sâ hade vi ett underbart stort hus med vattentomt, fast ingen riktig vattentomt utan i slutet pâ trädgârden sâ fanns det en liten â.
Men men, det sâg charmigt ut.
Mina kusiner skulle festa och jag som är äldre fick inte vara med.

I en dröm härom natten sâ drömde jag att en av mina framtänder gâtt sönder och dinglade i munnen, verkligen en mardröm
En annan natt sâ âkte jag cabin upp pâ Mont Everest!
Jag undrar vart allt kommer i frân.
Men i och med att natten blev dâlig och sömnen hackig sâ drömde jag smâ film snuttar!
Jag tänkte till och med att skriva upp drömmen och skriva ut den,
fast när morgonen kommer sâ har man ju glömt bort hälften.

Aucun commentaire: