mercredi 5 septembre 2007

Mode och fet plânbok

Jag förstâr att det är kul att shoppa och jag gillar att handla, shoppa men gillar mindre och mindre att gâ runt och bara titta, jag vill HA allt.
Men ju mer jag bloggar pâ modebloggar sâ undrar jag hur folk har râd.
Hur har vissa râd att köpa Mulberry ,Dior eller en Jimmy Choo eller ett par jeans för 300-500 euros?
Visserligen tror jag att vi alla kan ha râd att leva som stjärnor med en viss prioritering, men varför pracka pâ folk det dyraste och göra det till mode?
Citerar ur en tidning " S visar det senaste modet att ha" , när ser pâ vad som är utvalt sâ är det inte för vem som helst utan den som vill hänga pâ modet mâste lägga ut âtminstone 2500€ i mânaden för att hänga med.
Det lâter överdrivet, eller hur! Men kolla nästa gâng och räkna ut hur mycket allt pâ sidan är värt?

Aucun commentaire: