mercredi 12 septembre 2007

Ordlös onsdag


Flera ordlösa onsdagsfoton kan hittas hos Nejma
Foto: La Geode,Parc de la Vilette,Paris

14 commentaires:

Anonyme a dit…

Fräckt.

Ser mer ut som en motorcykelhjälm än de taiwanesiska hjälmarna som såg ut som biljardbollar.

Admin a dit…

Jättehäftigt! Lite alien-varning här.

Lillie plein damour a dit…

Tack Guava och Malée.
Ja La Geode ligger brevid ett stort comple för barn La cité des sciences, och är spännande att besöka.

Anonyme a dit…

Wow säger jag bara! :)

Åsa a dit…

Men nej - vilken cool grej! Riktigt spejsat ju. Tänkte på bouleklot först :)

Åsa a dit…

Spännande byggkonst och i mitt tycke vackert (okej, jag är en fransknörd)!

Nässelblom och choklad a dit…

Det ser spännande ut. Borde verkligen vara roligt att besöka.

Sarah a dit…

Ja verkligen spännande byggkonst! Häftig!

Anonyme a dit…

Men vad ÄR det här, tänkte jag. Alien attack or what?? ;)
En sån här skapelse kan bara finnas i Frankrike, var annars?
Urläcker bild!

Lillie plein damour a dit…

Tack alla för era kommentarer. La geode är ett komplex där det finns en bio och lite annat.
Mäh, det är väl Frankrikes svar pâ Globen!!

Sofia Eriksson a dit…

Vid första anblick så trodde jag att det var Globen fotad en molning dag - men det var det ju inte.

Häftig bild!!

Pumita a dit…

Snygg bild! Såg många såna där, fast mycket mindre, på ett konstverk i Bryssel.

Anonyme a dit…

mmm, fin! och alldeles underbart att himlen är molnig ^^

Kent Filppu a dit…

Verkligen snyggt med spegelbilden i "globen". Även om jag bott många år i Stockholm och har massor av trevliga minnen från när Timrå IK spöat Djurgården där så måste jag säga att den där bollen är snyggare Hellre spegelblank än smutsvit.