mercredi 12 septembre 2007

Solen skiner

och det har varit riktigt varmt i dag, svetten har runnit och jag känner mig jättefräsh
Lunch med en kompis, Snabb kaffe pâ mitt blivande jobb, Kaffe hos en nyfunnen vän och lite surfning innan jag tar i tu med mannen
*miaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooooooooooooooo* putar med ändan*
Internt skämt , i helgen var vi pâ teater och den engelska skâdisen som man knappt förstod men som verkligen var het i alla tänkbara former vickade pâ rumpan och sa Miaooooo till sin date.
Det fick oss alla att skratta högt, och när vi gick därifân sâ tittade vi fyra pâ varandra och utbröt:
ja, Miaooooooooh
I alla fall , skickade mail till maken med ett miao i.
För han har haft defilé i dag och sett vârkollektionen 2008 med trâdsmala modeller,
jag mâste bara peppa och hotta upp mig sâ han glömmer vad han sett.
Jag vet redan vârens färger sâ jag behöver inte förlora tid med det *ler stelt*
Om han nu fattar haken med miaoet, jag hör tanken framför mig,
Varför skickar du ett miao till mig!
*gah*

Aucun commentaire: