mercredi 31 octobre 2007

Bhuuuuuuhalloweeen


3 commentaires:

Nässelblom och choklad a dit…

Happy halloween själv. Mina barn springer just runt och småskrämmer grannarna (de ser rätt snälla och ofarliga ut, 6-åringen är en mus!) Och igår var det halloweenfest för en massa häxtjejer. Ha en trevlig kväll!

Lillie plein damour a dit…

Tack. Visst är lilla Laban gullig.
Vad blev det för gott till middag?
Innan , när barnen var mindre sâ gjorde vi alltid pumpa soppa, det är gott med ett glas vin och pâ en höst kväll.

Nässelblom och choklad a dit…

På min dotters halloweenfest blev det bål med juice, frysta bär och flytande ishänder, sedan hämtpizza och sorbet! Hämtpizza, förstår du vilket nederlag för en matbloggare...Det är väl bara att inse att ibland är det sådant som gäller, så det är helt ok för mig - och slappt. Men min dotter är faktiskt en riktig finsmakare. Hon känner minsta smaknyans. Hon märker till och med om jag valt ett annat märke på t ex en fetaost. Så hon är i grunden extremt noga med vad hon äter. Vi brukade också göra pumpasoppa när barnen var mindre. Det är väldigt gott!