jeudi 25 octobre 2007

Han med de avkapade händerna


I gâr stod maken i köket och utbrister ( efter att jag sagt att jag inte är hemma lördag och söndag kväll) , men finns det nâgon mat hemma dâ?

(35 âr och 5 mânader, 1 bil , checkhäfte eller kort till hands och ett Franprix 500m (mat affär) längre bort,för att inte glömma att han har tvâ ben att stâ pâ och armar att bära en matkasse och de 4 barnen kan alla gâ själva)
Non chéri, jag är inte ironisk,bara lite

1 commentaire:

Anonyme a dit…

Du måste ta i beakttande att det är inte så lätt att vara född med både x och y kromosomer. Hjärnan fungerar lite annorlunda då. Min man är väl konstig på sitt sätt eftersom han är helt självgående både vad gäller städning och matlagning. Och dessutom har stora muskler, som jag kan klämma fritt på. ;-) Men visst kan jag ändå bli nervös på honom ibland och ha lust att dunka honom i huvudet med stekpannan. Ups and downs.

Puss på dig vännen! Trots att jag inte kommenterar här så värst ofta, så är din blogg en liten sol på min himmel. :-)

Miloukram