jeudi 4 octobre 2007

Innan

Efter
I dag lämnade jag in min ring för att göra om den.

4 commentaires:

Boel a dit…

Hej Lillie jag har skrivit en krönika som är publicerad på Norrköpings tidningars kultursida idag och där nämnt din blogg. Har ännu inte bestämt om jag ska lägga ut artikeln på min blogg. Krönikan finns bara i papperstidningen. Om du är intresserad kan jag mejla artikeln till dig. Har texten i datorn. Kolla min profil, där kan man mejla. MVH

Anonyme a dit…

Ohlala, tjusigt minsann. Vet V om att ni skall gifta er:)

Lillie plein damour a dit…

Boella. Du är sâ gullig.
Jag mailar dig.
Ha en fin dag vännen, skickar en cyber croissant.

Lillie plein damour a dit…

Larsson: Nej han vet inte att vi skall gifta oss och han vet inte ens att jag lämnat in ringen! Där ser du att jag gör ALL marknadsservice!