mercredi 24 octobre 2007

Maken vaknar pâ fel sida

Min väckarklocka koko-ade ( som en gök) klockan kvart i sex i morse och sedan snoozade jag den i en kvart och den ringde igen
V vaknade sur och sa att om man hör klockan ringa sâ skall man gâ upp pâ en gâng
Jag gillar att vakna och ligga kvar och somna om...det är varmt och mysigt

3 commentaires:

Larssons a dit…

Jag håller med V*förlåt*. Avskyr snoozare som väcker de bredvid som vill sova, min H gör så.Grrrr

Anna a dit…

jag tycker det ät jätteskönt att snooza klockan, ibland sätter jag klockan för tiigt så jag kan få ligga där och njuta.

anna uk

Lillie plein damour a dit…

Larsson: Dâ kan vi inte sova i hop! Synd! ;-)
AnnaUK: Mmm, visst är det mysigt, i bland har jag lust att ställa klockan pâ helgerna bara för att fâ känslan att somna om!