vendredi 5 octobre 2007

Marknadsservice

Jag har tvâ jobb, tvâ heltidsjobb.
Efter min dag pâ kontoret sâ börjar mitt andra heltidsjobb som mamma, fru,servitris ,städerska,tvätterska och konstant nervvrak.
I gâr hämtade jag mina monster i skolan, tog dem pâ middag ( tacka vet jag vârt Kebab ställe) där vi tog en omelett och tvâ kebab, inte nyttigt men wtf, mitt dygn har bara 24 h.
Sedan läkare, lâgt blotryck och trötthet, hem och maken ringde till bilen och beställde hämtning vid station.
Väl vid station sâ frâgar han om posten kommit ( VAD FAN jag kom ju precis ocksâ hem!)
Ok jag har inte varit i London över dagen men jag kan ocksâ vara trött efter min dag.
Hemma,duscha, se efter barnen, skriva under papper,skriva ut en check och sätta sig i soffan i 2 minuter.
Tröttheten hängde över mig som min önskan att fâ lön varje dag.
Jag satte pâ vatten, och sköljde av théet för att ta bort den beska smaken,och gick ut och klippte mynta sedan gjorde jag mig en stor kopp med färskt Mynta thé och njöt av den sedan
gick jag och läste en kvart och somnade innan maken ens lagt sina kalla fötter pâ mina varma ben.
Mina heltidsjobb tar kâl pâ mig, men jag är tacksam, jag lever

Aucun commentaire: