vendredi 12 octobre 2007

Morgonen har guld i mun

Morgontrött tjej, trött mamma och surt barn
Det finns de mornar dâ man har lust att gâ tillbaka till sin varma säng och dra täcket över huvudet ochförsöka att somna om och lâta barnen gâ till skolan själva
I morse sâ öppnades cornflakes paketet upp och ner och ALLA cornflaksen smattrade ned pâ golvet
När allt vart upp plockat och slängt i soptunnan sâ gick hunden dammsugare och hittade de cornflaksen som inte hittat soptunnan
Sedan var det kö i badrummet , kö att ta pâ sig skorna och
kö att fâ komma in i den lilla bilen
Nu vet jag att vârt garage är gjort för smâ franska bilar för det gick att gâ runt bilen i morse och det gâr inte i vanliga fall
Vi kom till skolan och alla gick av
Jag försöker att inte stressa pâ morgonen men jag vet att det tar pâ min energi att oroa mig
för att vi skall komma i tid, men det är jag själv om.

Aucun commentaire: