samedi 27 octobre 2007

Nackspärr

Jag har mal au cou, nackspärr och vaknade runt 8 och gick upp och gjorde mig i ordning för en seance av Reiki.
Reiki damen tog 50 euros för en timmes reiki vilket jag tycker är svindyrt eller som TT säger apdyrt, och jag vet fortfarande inte om det ändrade mitt liv eller inte, enligt damen sâ behövs det âtminstone 3 seanser för min del.
Jag är kluven, jag äter ju medecin för att mâ bättre och att sova, är det inte värt 150 euros för att göra tre seanser och mâ bättre och vara medecinfri frân tunga medeciner?
Mâste känna hur det känns i veckan för att sedan gâ tillbaka nästa lördag.
Jag kände mig jättetung under seansen, och magen kurrade, damen tyckte att jag var jätteöppen och jag redan gjort ett enormt stort framsteg.
Om jag varit pâ fniss humör sâ hade jag fnissat friskt ungefär samma reaktion dâ jag och svärmor var med min yngsta hos en magnetisör för svâr eksem och astma.
Vi fnissade under tiden och fick gâ ut och magnetisören sâg mycket sur ut, men dotterns astma och hud eksem är mycket bättre sedan dess, hon är inte besvärsfri men mycket mycket bättre.
Det verkar ju vara konstigt att nâgon kan ge en positiv energi genom att lägga ens händer pâ ens kropp och sedan flytta dem pâ olika ställen pâ kroppen under en timme.
Nu är jag för trött att utveckla, men kan alla bli magnetisörer och reiki damer i sâ fall?
Det sägs att det är psykiskt och om man inte tror pâ det sâ funkar det inte, det är ju lite som
Kejsarens nya kläder.

Aucun commentaire: