mercredi 3 octobre 2007

Ordlös onsdag

För att se andra foton i kedjan gâ in hos Marocko Nejma

14 commentaires:

Lillie plein damour a dit…

En lördag upp vid kusten, Fort Mahon.
Det är inte havet direkt som man ser utan det är i en bukt som kallas Baie de Somme som är underbar.
Inte lângt i frân Baie de Somme finns La parc Marquenterre som är en stor naturpark.
Ett Frankrike Tips

Åsa a dit…

Det är precis så det känns nu - som att det är dags att flytta. Bara ta sitt pick och pack till ett varmare ställe och sedan komma tillbaka hit när solen värmer igen :)

Anonyme a dit…

Ja det vore inte helt fel att bara få lyfta och åka söderut. Men, men jag ska ju åka från Sthlm till Kalmar i helgen. Det är ju en liten, liten bit på väg.

Lillie plein damour a dit…

Asa: Ja det känns skönt att âka frân Paris och upp till kusten och andas havsluft och tänka pâ annat
Marianne:Ja det blir ombyta i vardagen! Bara positivt att ta en paus.

Anonyme a dit…

Har Hitchcocks fåglar flyttat till havet?

Det ser ut att vara riskabelt att våga sig på ett dopp där.

Nässelblom och choklad a dit…

Det ser mäktigt ut. Jag skulle gärna åka dit och andas havsluft!

Lillie plein damour a dit…

Guava: Nja...jag stannade inte för att se efter om de var snälla eller inte!! ;-)
Men de anföll inte.
Nässelblom & Choklad: Ja det är fint pâ den kusten, det är mânga frân Belgien som kommer och norra Frankrike och även mânga Parisare som âker upp över helgen, som vi!
WWG: Thank you.

Åsa a dit…

När jag och min häst skall starta i Prix DÁmerigue så tror jag vi skall vinterträna i havet i Normandide :-)

Anonyme a dit…

När jag ser en sådan där fågelflock grips jag alltid av luften att få slänga mig med...
Problemet är bara att om jag gör det så flyger de bara undan, kanske till och med blir rädda. Eller så hamnar jag på mina två ben mitt i ett skränigt vimmel av fågelskit, och det var ju inte riktigt det jag ville skulle hända...

Lillie plein damour a dit…

Asa, Prix D'Amerique är det i Fr? I alla fall, kom och träna din häst!
Sigrinn: ja jag skulle ocksâ vilja flyga, men jaghar redan svârt att hoppa med mina kilon, sâ flyga..............

Anonyme a dit…

Vad läcker bilden blev när man förstorade upp den!

Boel a dit…

Jag förstorade också upp bilden. Vilt, underbart och vackert. Den andas frihet.

Pumita a dit…

Tack för Frankrike-tipset!

Måsar har aldrig varit mina favoritfåglar. Tycker lika illa om dem som om duvor, men bilden är fin ändå, väldigt talande.

Lillie plein damour a dit…

Mimo: Tack.
Boella: Ja en stunds frihet är fint att ha. Vad mânga mâsten man har!
Pumita:Mâsar är ok, men duvor är det ju värre med.Synd att det finns dem i Paris som matar dem , det blir bara för mycket av dem.