mercredi 10 octobre 2007

Ordlös onsdag


16 commentaires:

Lillie plein damour a dit…

"När skall vi börja leva"

Lillie plein damour a dit…

Bild tagen frân dotterns fönster,lördag morgon dâ jäg öppnade fönsterluckorna, jag sprang direkt efter kameran

Admin a dit…

Hoppas ni sprang ut sen också - och började leva menar jag ;-) Väldigt vackert ljus!

Åsa a dit…

En riktigt härlig morgonbild! Det är så man vill en dag ska börja - med förväntan och löfte om ljus som bränner bort dimmorna :)

Tiger a dit…

Åh, så vackert...

Miss Marie a dit…

fin bild! det ar verkligen franskt pa nat satt!

Anonyme a dit…

Inte en levande själ så långt ögat når.

Åsa a dit…

Möta morgonsolen alldeles ensam, det ger en stor kraft inför dagens vedermödor. Vilket fint foto :)

Nässelblom och choklad a dit…

Härlig bild med otroligt fint morgonljus. Spring ut, spring ut!

Lillie plein damour a dit…

Jag sprang inte ut men jag sprang och hämtade kameran.
Dimmiga mornar med solen i bakgrunden är underbara, soldimma heter det nog.

Della a dit…

Heter det inte soldimma så borde det heta det. Fint.

Sarah a dit…

Så lugnt, så stilla! Vacker bild ;)

Boel a dit…

Oj, vad vackert. Magnifique!

Anonyme a dit…

Underbart foto!
Det var verkligen en vacker morgon. man längtar ut.
Ha det bra.

Kent Filppu a dit…

Bakfull stad? Så vackert men ändå så tomt. Det måste vara dagen efter en stor fest.

Nejma a dit…

Min första tanke var - oj, vad många vägar det fanns att välja på! Där finns visst mycket att utforska. Underbart ljus!