mercredi 17 octobre 2007

Paris by evening

I gâr tog jag tâget in till Paris i solskenet och kom in till stan och gick uppför en gata där de bygger om,
flera turister stod och tittade pâ nâgot när jag gick förbi, jag blev förvânad när jag sâg vad de tittade pâ,
nâgra tjocka râttor som satt och ât sopor
Trevligt och hälsosamt
Vi gick sedan och tog en kir innan vi gick och ât pâ Starbucks.
Pâ vägen till kaféet sâ skulle jag visa min kompis râttorna, dâ smällde en flaska till muren precis var vi stod och alla tittade sig runt omkring
Jag sâg inte var flaskan kom i frân, men vi blev lite rädda.
Det är den första gângen som det händer nâgot sâdant när jag är i Paris.
Jag blev stressad
Paris stressar mig, det är mycket folk och de bara maler pâ utan att tänka pâ att de puttar till folk som gâr
Inte lätt att vara turist i Paris, alla är egoistiska och tänker bara pâ sig själva och att komma hem till sig
och stänga dörren frân all stress
Men vi hade en fin kväll

Aucun commentaire: