vendredi 5 octobre 2007

Sjömagasinet

Vilken fest det kan bli! Kanske min 35 âr fest.

Käringön ligger väster om Orust och cirka 4 timmars båtfärd från Göteborg.
Här besöker vi Karingo, en unik ostron- och Champagnebar läckert inredd i en sjöbod.
Längst deras brygga odlar Karingo en av världens bäst ansedda ostron- Belon.
Vid bryggans slut finns ett vedeldat träkar……..ett paradis för er som vill prova på ostron & Champagne i kombination med salt hav och bad!
PriserBaddräkt/badbyxor och handdukar kan hyras för 100:-/ person. Min 6 personer, max 12 personer
I
Bad i vedeldat havsvatten, därefter menyn, 1 500:-/person
II
Endast den goda meny serverad i Sjöboden, 1 000:-/person
III
Ostron med champagne och tillbehör serveras i Sjöboden, 900:-/person
IIII
Bad i vedeldat 34 ° havsvatten där ostron & Champagne serveras, 900:-/person
IIIII
Endast bad i karet 1 500:- för uppvärmning plus, 150:-/personMenyChampagne med tilltugg serveras i det varma träkaret. Därefter dukas Sjöboden upp med ostron med tillbehör, hembakat bröd och Champagne. Menyn avrundas med espresso, avec samt en bit Chateau Blanc.

Sjömagasinet-Team Mannerström

4 commentaires:

Larssons a dit…

Jag är med! När blir festen?

Larssons a dit…

Maken undra om han också är välkommen.

Lillie plein damour a dit…
Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.
Lillie plein damour a dit…

Jag svarade fel, jag trodde att du pratade om bröllopet.
Ja,ni fâr vara med.
Fast det är ju om 10 âr..
Vi suktade över ditt vrâlâk i gâr.Stackars V, vill ocksâ ha.