jeudi 11 octobre 2007

Trötthet

Kära trötthet , kan du inte ta en tur och besöka mina kollegor i stället för att alltid
vara med mig?
Jag kan sitta och vila och till och med blunda och lâstas sova
Undrar om jag inte borde skippa lunchen och sova i stället, men jag har svârt att slappna av
när huset ser ut som ett bombnedslag
Det är som om jag inte hinner göra nâgot pâ kvällarna!
Tiden bara springer i väg och pâ kvällarna sâ löper tiden marathon

4 commentaires:

Mia a dit…

Gå och lägg dig, gumman!

Stor kram

Unknown a dit…

Vaddâ? Jag hinner vara supersexy och älska villt med min man varje kväll efter att jag har gjort läxorna med B, lagat mat, hängt tvätten, plockat ur diskmaskinen, storhandlat, tagit E pâ toa minst 10 ggr, vâttorkat golven och skurat ur badkaret.

Ehe

Lillie plein damour a dit…

Mia: Tack, jag skall lägga mig tidigt och försöka att inte svimma av trycket av alla mâsten.
Dosiss: Precis det jag tänkte pâ, jag hinner inte ens lukta pâ känslan att fâ lusten...Jag vill bara sova!

Anna a dit…

Tyvärr är jag inte lika effektiv som dosiss mer åt seghållet som du. Önskar oss båda lite mer ork. kram Anna UK