lundi 26 novembre 2007

En olycka gâr fort

I helgen var vi och badade i ett stort badhus med vâgor, det var kallt i vattnet sâ jag simmade lite för att värma upp mig, när jag kommit till kanten sâ vilade jag mig lite och tittade pâ en liten pojke som inte ville lyda sin stora syster, han sprang längs kanten och plötsligt sâ trillade han.Han föll sâ illa sâ att han trillade i vattnet, där det var som djupast.
Jag fick bara ur mig ett Ouups, och började simma mot pojken som flöt upp till ytan, men badvakten hann innan och slängde sig i vattnet och fick upp pojken.
Jag blev rädd, vad fort det kan gâ.
Flickan blev sedan utskälld av sin mamma för att hon inte haft bättre koll pâ pojken.
Jag var bara tvungen att lägga mig i, hon kunde inte göra nâgot.
Det är ju vi som föräldrar som mâste hâlla koll pâ barnen även om man har tvâ mindre barn, tycker jag

Aucun commentaire: