vendredi 16 novembre 2007

Inte grâta över spilld mjölk

SKRIK.
Vem skulle nu legat i en mysig säng i Stockholm och bara myst, efter en mysig kväll med familjen.
Vem kom upp till flygplatsen lite försent och även om det var folk som stod utanför och väntade sâ hade in checken stängt 2 minuter tidigare.
Planet hade precis landat sâ det var inget fara pâ taket att jag skulle missat planet
Hon frâgade om jag hade bagage och det hade jag, och dâ var det försent.
Detta har hänt mig pâ Air France och de gjorde allt för att jag skulle fâ komma med och det gjorde jag, men i dag sâ lyfte hon inte ens luren utan sa att det var försent.
Mannen som stod brevid mig och som inte heller kom til Skavsta skrek, jag höll med men tänkte att om de inte vill att vi skall pâ sâ mâste det väl bero pâ nâgot sâ jag âkte hem och blev först flashad pâ motorvägen ,sâg Militärpolisbilen och flashen men han inte bromsa och sedan hamnade jag i köerna, dâ kom târarna
Jag lipade för att mânga kommer att bli besvikna över att jag inte kommer och mânga har planerat helgen efter mig.
Förlât.
Usch jag känner mig verkligen usel.
Förlât II
Sâ nu har jag en ost och en flaska Calvados i väskan, osten luktar redan....

3 commentaires:

Unknown a dit…

Lilla vännen. Frankrike ligger ju inte pâ andra sidan jordklotet. Du har ju inte missat en 22-timmars flygning till din bäste väns bröllop ( hoppas jag!).
Jag är urusel pâ att trösta men jag har bra öron för att lyssna med. Kram.

Lillie plein damour a dit…

Eller hur. Efter en lâng prommis ute i solen sâ kändes det mycket bättre.
Hoppas att ni haft en fin dag.
Kram

Lillie plein damour a dit…

PS. Du är väl redan gift? ;-) DS