jeudi 29 novembre 2007

Kära läsare

Vem är Ni?
Kan ni inte skriva nâgra rader, det vore kul att veta vem som susar förbi.
Tack och Godnatt

5 commentaires:

Nässelblom och choklad a dit…

I stället för att sova, susar jag förbi här. Jag gillar att ta en titt här hos dig då och då. Gillar att läsa det du skriver!

Unknown a dit…

jag heter anna och har just nu en morgontrott emma i knat.:)

Anonyme a dit…

Hej!
Hittade hit via någons blog som jag hittat via någons blog osv... Sådär som det kan bli en dag när man inte riktigt orkar ta sig för någonting :-) Jag gillar din blog, så därför kommer jag tillbaka.
Vem är jag? Ingen särskild, bor i södra Sverige, har två barn - men ingen blog :-) Tycker om böcker och blommor och att resa.

Lillie plein damour a dit…

Hej Nässelblom & Choklad: Tack. Jag gillar att läsa hos dig med, oftast kurrar magen.
Dosiss: Gumman, du sitter säkert med en kopp morgonkaffe och ett pain au lait? Kram
Milena: Oftast sâ kan man sitta i timmar och gâ frân blog till blog och bara läsa.

Mia a dit…

Hej svej!

Miapia här, fast du vet att jag alltid tittar in hos dig.

Ha en bra helg!
Kram