samedi 17 novembre 2007

Vad önskar du dig av Jultomten?

Mamma, jag vill ha en iPod i Julklapp
Klart att du skall ha en iPod i Julstrumpan, det har väl alla snorungar i din âlder...när mormor var liten sâ var de glada om de fick en färsk apelsin
*mutter*
Förresten sâ kommer tomten bara till snälla barn, som inte tjurar och som älskar spenat och som aldrig säger emot, sâ jag tror att du kommer fâ sitta utan julkapp
Men jag har bra betyg
Ja , en liten klapp (smack), där satt den. Glad nu?
*mutter*

2 commentaires:

Unknown a dit…

Och min son önskar sig i princip allt ur ârets Legokatalog. Fast han tyckte iof att det tvâ meter höga Eiffeltornet i Lego var lite väl dyrt......

Svensk chekchouka a dit…

Jag delar alltid ut toy's r us katalogen och säger till barnen att ringa in allt de vill ha, de hâller pâ med det i veckor och sedan glömmer de bort de. Jag svarar ja varenda gâng de frâgar om de kan fâ en jätte dinosarie eller familjen actionman eller vad det nu är. De blir glada och när chanukka kommer är de nöjda med sina presenter även om det inte är allt de bett om. De glömmer ju bort allt de ringat in.
Hoppas de inte fâr men av det...