lundi 12 novembre 2007

Vaknade pâ fel sida

Man kan ta smäll efter smäll men efter ett tag sâ fâr det vara nog och jag har fâtt nog sâ i dag
sâ jag har inte lust att mjäka med.
Kanske är det för att jag är osäker pâ mânga saker och är rädd, rädsla kan i bland förvandlas till irritation.
Vi fâr se om dagen blir bättre

3 commentaires:

Mia a dit…

Ut med ilskan! Har man fått nog ska man säga ifrån, det är bara friskt att göra det.

Folk ska veta bättre än att komplicera för dig. Pizza och bira tycker jag låter fint.

(Vill han ens gå ner själv? Det låter som han ingår i något svärmorsprojekt? Han kanske vill komma och lägga kakel som ursäkt för att få i sig lite god mat? ;)

Larssons a dit…

Fyll kylskåpet med godsaker och dra till Stockholm och njuuut av friheten.

Kram

Lillie plein damour a dit…

Mia: Tack för att du alltid svarar.
Ja, det lâter som det är tanten som bestämt sig att maken skall banta, har han nâgon vilja själv? Nej.
Som jag sa till VSMA sâ jobbar jag sâ jag kan inte ta hand om hans bantning....
Larssons: Jag tänkte ocksâ det, men vet du att han inte ens fâr äta choklad, vi som bara har det hemmma! Hon skickar med soppa...vilken tur, dâ kan vi äta pizza! Kram