mardi 18 décembre 2007

Din fetknopp

Gâ inte och smâät! Du kommer bara grâta annu mer när du inte kommer i dina jeans!

6 commentaires:

Mia a dit…

Sa sant som det e sagt! *lagger tillbaka kakan..*

Larssons a dit…

och jag lägger tillbaka ungarnas julgodis i skåpet och tar en clementin istället. Glädjedödare!
;)

Unknown a dit…

Var du tvungen att nämna det? Mina jeans har krymt ngt fruktansvärt sedan ett âr tillbaka....

Lillie plein damour a dit…

Jag har börjat trivas i storlek 42...visst gâr det fort.
Men jag mâste tänka tvâ gânger innan jag gâr pâ barnens adventkalender.
God samarit som man är sâ är det ju bättre att jag tar kilona än barnen.
Men jag vill kunna gâ och bada nästa âr utan att alla springer!
;-)
Ha en fin dag vänner

MyLittleCorner a dit…

fast vem vill trangas pa en strand? ;)

Lillie plein damour a dit…

Ja vem vill trivas i pâ en full strand.
Barnen kastas ur poolen när mamma gör bomben.
Jag har precis ätit en citronkaka med grädde som efterätt, min ursäkt är: Den ingick i menyn.