dimanche 2 décembre 2007

Du,bakmaskinen

Lussekatterna blev jättegoda, det mâste du göra om snart och Dinkelbrödet ser gott ut, men när du knâdar brödet kan du vara snäll att göra lite mindre ljud för det stör mig när jag bloggar och ser pâ tv pâ samma gâng.
Med vänliga lata hälsningar
Jag hoppas att du inte tar illa upp att jag skriver sâ här officiellt, jag borde ju givetvis sagt det till dig när jag var brevid dig.
Sâ ta inte illa upp, detta är ingen anmärkning.
Ha en fin dinkelbrödskväll.

3 commentaires:

MrsW a dit…

Halli, hallå - låter så gott med lussebullar, mmm! Har du ett recept på deg att göra i bakmaskinen?? Vore bussigt! Jag vill också julmysa!

Lillie plein damour a dit…

Hej, jag mailar dig. Klart att du kan julmysa även om solen skiner!
Kram

Mia a dit…

*fnis* Du fick mig att fnissa här brevid min adventsljusstake. :) Nu ska jag se Julkalendern och sen blogga lite.

kram!!