dimanche 16 décembre 2007

Innan jul sâ ber jag

mina läsare att göra en god akt.
Tänk pâ andra och gör en god akt.

Jag kom pâ en, jag skall ge bort tvâ glidmedelsflaskor till svägerskan och svärmor.
Det är en god akt, sâ kanske de blir mindre gnälliga.

Och vi har gett bort nâgra av barnens DVD filmer till ett Barnsjukhus.
DET är en god akt, alla kan göra det, stor eller liten.

4 commentaires:

Unknown a dit…

Ge bort en vibrator samtidigt med glidmedel sâ ska du se vilken trevligare atmosfär du fâr ;)

Lillie plein damour a dit…

I gâr fnissade jag högt medans jag skrev, samtidigt som jag pâ galenskaper.
V undrade vad jag flinade ât.

Anna Malaga a dit…

Va, berättade du inte??? ;-)

Lillie plein damour a dit…

Nej jag har inte berättat för V, det skall vara en överrasking ât alla.
Alla skall börja titta pâ varandra och undra,vad är det här.