vendredi 7 décembre 2007

Jävla fredag

En viktigt affärsbrev som skulle kommit i väg häromdagen, kom inte i väg och naturligtvis sâ är det mitt fel
Min kollega gav mig avslag pâ en sak som jag frâgat efter
En annan kollega är sâ karriärskât sâ det är läskigt, om det vore en kille runt 35 och snygg sâ hade jag kanske inte sagt nâgot...men nu.....
Dagen börjar bra, jag är trött och jag är yr
Jag vill gâ hem
men helst av allt sâ vill jag vinna 46 miljoner € pâ Lotto i kväll och dâ kommer jag naken pâ mândag och sjunger "Aurevoir Monsieur le President*" och sparkar vissa pâ smalbenen
Eller sâ kommer jag âkandes i en limousin som kör in i Presidentens Cayenne...


*En reklam för att spela Lotto här i Frankrike, skall försöka at hitta den

2 commentaires:

Svensk chekchouka a dit…

hâll ut gumman! det är super cagnotte loto idag väl, eller är det nästa fredag? Var glad att du inte jobbar pâ advokat burâ pâ bld malesherbes... Det är otroligt viktigt i det här landet att hitta vems fel det är, du mâste lära dig att säga " det var inte jaf" för det gör ALLA. Det är ALDRIG nâgons fel, kanske presidenten, skriv ett rekommenderat brev... Fis när chefen kommer in pâ ditt kontor!!!
kram

Lillie plein damour a dit…

Ingen aning, men spelar aldrig ändâ...
Ja det mâste alltid vara nâgons fel, det har du rätt i.
Kram