mercredi 5 décembre 2007

Ordlös onsdag

Foto :J Fischer
Flera bilder i kedjan kan hittas hos Marocko Nejma

5 commentaires:

Lillie plein damour a dit…

Flygparkeringen i Beauvais (Oise) Frankrike 16 nov 2007.
Inte speciellt fin för att vara en parkering som dessutom kostar skjortan.
Till râga pâ allt sâ missade jag planet.

Della a dit…

Jag åker alltid buss till och från Beauvaisflygplatsen, så jag visste
inte hur deras bilparkering såg ut. Nu vet jag.
Hur gick det när du missade planet?

Lillie plein damour a dit…

Jag kom dit en halvtimme innan och dâ var gaten stängd, det var strejk i Paris sâ vägarna var fulla med köer.
Vanligtvis med Air France sâ kommer man med även om man checkar in en halvtimme innan, men med Ryan sâ är det andra bullar!

Nässelblom och choklad a dit…

Oj, det ser ju ut som vilken åker som helst - inte en flygplansparkering. Trist att missa flyget.

Wickans värld a dit…

Innan jag såg flygplanet tänkte jag att här är det människor som är på sommarauktion!!
Billigt för flyget att ha en sån enkel parkering!!

Hoppas du kom fram ändå!