dimanche 20 janvier 2008

Grattis till mig själv


pâ min födelsdag.
Jag har blivit bortskämd nu pâ morgonen...riktigt bortskämd.

6 commentaires:

Unknown a dit…

Om jag vore du sâ skulle jag börja gapflabba över presenterna och byta ut dom; sâ lângsint är jag ;)

Anna Malaga a dit…

Grattis!! Kramar.

Mia a dit…

Ja ma du leva,
Ja ma du leva,
Ja ma du leeeeeva uti 100:e ar
Ja visst ska du leva,
Ja visst ska du leva,
Ja visst ska du leva *lyckligt*
uti huuuuundrade ar!

*Stort grattis pa fodelsedagen!!!*
Kramar

Lillie plein damour a dit…

Dosiss: *ler stelt* vem kom inte i presenterna? Stl M och S...
(Morgan)
Tack Malaga Anna. Kram
Mia: Tack vad du sjunger fint.
Gulle ER.
Kram

Nässelblom och choklad a dit…

Är det din födelsedag. Stort grattis och kram från mig!

Lillie plein damour a dit…

Tack Nässelblom&Choklad, ja det var min födelsedag den 20 jan.
Tiden gâr för fort, redan 24 âr!