mardi 8 janvier 2008

Le monde à l'envers

(Upp och nedvänd jord)

Den mördade sonens pappa är polisanmäld för hot.
X (förälder till en mördare ) har gâtt ut i media och berättat att X känner sig hotad, men ingen har gâtt ut för att be om ursäkt, ingen har ens bett sina barn att säga sanningen.
Vad har vi?
En död pojke och 5 misstänkta, som inte gjort nâgot, de har blod pâ kläderna och skorna men de har inte sparkat
Hur kommer det sig att ni har blod pâ kläderna?
Hur kommer det sig att pojken ligger medvetslös pâ marken, blödande när ingen erkänner att de sparkat eller slagit honom?
Jag tror inte att ungdomarna förstâtt vad de gjort, och jag tror att det hjälper dem att vara frân överklassen, om det hade varit tvärtom sâ hade det inte varit lika stort media pâdrag.
3 âr pâ anstalt, är det priset att betala pâ ett mord, som förresten inte anses som ett mord, utan de visste inte inte att de höll pâ att slâ i hjäl 16 âringen när de stod och sparkade pâ honom och förresten sâ stod de ju inte och sparkade honom för de anser sig själva oskyldiga.
Om jag hade varit förälder sâ hade jag inte godtagit "det var inte jag"!
När mördarens fötter bär Prada.......

Aucun commentaire: