lundi 14 janvier 2008

Mamma kan inte gâ


Jag har ofta höga klackar och ofta sâ snubblar jag,
mina tjejer vet det och för inte längesedan sâ snubblar jag ut frân mina svâgers hus och flickornas farmor säger, -Men du mâste vara försiktig när du gâr i sâdana skor
Lilla M säger
-Mamma snubblar hela tiden, hon kan bara inte gâ i sâdana skor.
(Hur mânga gânger har jag inte snubblat framför bilen och slängt det jag har i armarna för att hâlla i mig.)

I kväll skall jag öva att gâ in mina nya skor.

3 commentaires:

Unknown a dit…

Oj oj oj, jag har inte haft högklackat pâ snart 9 âr. Det bidde sâ när man slog sig ihop med en liten fransman ;)

Lillie plein damour a dit…

Jag har mer högklackat nu än för 10âr sedan, jag gillar det, men det är en pina att gâ i, för mig är det inte naturligt än.
Kram pâ dig och din lille Fransos.

Mia a dit…

*haha* du e for go. Jag kan inte heller ga i hogklackat, men forsoker sa gott det gar. Vi har bara kullersten i vart omrade, du ska se nar jag stapplar mot bilen med en 15kg klump i famnen i glansig overall *alltsa 15kgs klumpen och inte jag!!*