vendredi 11 janvier 2008

Pâ 15 âr

sâ har jag gâtt frân 44 till 38 och till 40, i gâr gick jag och grävde lite i min garderob och tog fram
brallorna som jag hade i slutet av mitt äktenskap
De är stora och det finns plats
Men nu mâste jag tänkte pâ vad jag stoppar i mig, klimakteriet knackar pâ axeln och gör sig hörd
Jag svettas och stunden efter sâ har jag frossa, och jag klättrar pâ vâgen utan att äta mer
Det är kanske dags för THS....

4 commentaires:

Larssons a dit…

kram fran en som suktar efter alla fina natta sma kjolar pa Banana Republic......

Mia a dit…

Namen gumman,

Inte ga omkring i deppbyxor fran slutet pa forra aktenskapet. Det verkar som om garderoben gor dig mer ledsen an vikten.

Slang trakbyxorna och ga ut och kop dig ett par riktigt snygga byxor i ratt storlek, ma det vara 40 eller 44!

kram!!

PS, inte for att det muntrar upp dig, men jag glider omkring i storlek 46...NYA fina jeans dock.

Det far du unna dig.

Nässelblom och choklad a dit…

Har du tänkt på att det kanske hänger ihop med att du är snuvig, har ont i öronen och inte mår så bra och ändå verkar jobba? Inte för att vikten och storleken ändrar sig, men känslan av hur man mår...De skymtar jag sett av dig på bild visar en slank snygg tjej, har du hyrt in en modell? Sköt om dig! Kram Eva.

Lillie plein damour a dit…

Jag deppar inte, utan jag har , som Mia sagt, accepterat kilona och jag hittade ett par fina brallor som jag har pâ mig i dag.
Kram och tack tjejer!