dimanche 13 janvier 2008

Rean

Jag kollade rean i fredags och hann shoppa guld kortet varmt pâ en timme, jag var tvungen att knacka pâ hos Manoukian som stängde för att kunna köpa en väska hos dem för halva priset.
Sedan gick jag till Subway och köpte tvâ stora subs med mig hem, där ser ni att jag tänker pâ V.
V fick ingenting och han kommer inte ens fâ en strumpa av mig pâ rean, det kan han gott fixa själv.
(Jag lider fortfarande av att han gick och bytte sin julklapp.)

2 commentaires:

Unknown a dit…

Och jag har lânat ut pengar till min man den här mânaden. Han fick en chock när han öppnade kontobeskedet; första gângen han râkar ut för det. Sâ jag kan absolut inte gâ pâ rean i januari. Som tur är sâ har en väldigt snäll människa skickat mig böcker som kom i lördags sâ jag har ngt kul iaf. TACK!

Lillie plein damour a dit…

Ah kom böckerna fram! Kul. Jag tror att du kommer att gilla dem.
DU är sâ snäll som lânar ut pengar till maken, det vâgar jag inte, dâ gâr jag pâ grund!
Kram