mardi 15 janvier 2008

Romantiska kollegans make

sa till sin fru i gâr
-Gâ ut och shoppa i morgon efter jobbet och se om du hittar nâgot till Dig själv, Du som alltid köper till dina barn och sedan hämtar jag dig och sedan gâr vi ut och äter,bara Du och Jag.

Min oromantiske blivande make ringde frân bilen och sa, Var hemma 19.30 det kommer en hantverkare dâ!

6 commentaires:

Mia a dit…

Hm..min make skulle nog gora samma sak som din, fast det skulle inte vara en hantverkar *det BEHOVS inte, det kan JAG gora, brukar jag fa hora*, daremot nan installtor av typ bredband eller nat brukar jag fa skynda mig hem till..

kram!!

Unknown a dit…

He he, jag hade rusat hem för att se om hanverkaren var romantisk ;)

Anna Malaga a dit…

Dossis - Dig är det krut i!!! :-D

Larssons a dit…

Åhh, jag har en make som säger åk du och shoppa bara det inte kostar något...

Luxlatte a dit…

En sexig hantverkare är en romantisk present :-)

Lillie plein damour a dit…

Ja, hant verkaren var en goding, men V kom efter 10 minuter.
Kram