mercredi 13 février 2008

Att avläsa en scanner

och inte vara läkare, kan vara faligt
Det stâr Lymphoma pâ min scanner och det pratas om en ny tumör, men som avslutning pâ utskrivandet sâ stâr det Scan normal
Givetvis sâ är jag sâ orolig, och jag är trött pâ V som inte tar det pâ allvar
Och G orkar jag inte ringa
Sâ jag sitter själv med mina frâgor
Tills i eftermiddag
Jag blir sâ trött pâ dem som säger att "det blir säkert bra skall du se" som svar pâ "tänk om de hittar nâgot"
Jag känner mig skyldig att inte oroa andra
Tack till mina vänner som jag kan älta med, jag hoppas att jag kan säga att det inte var nâgot i eftermiddag och vara hos Er, när ni har lust att älta nästa gâng
Jag har varit sâ frânvarande inser jag
Egoistiskt
Jag lovar att jag skall bli en bättre vän bara scannern är ok

Aucun commentaire: