mercredi 27 février 2008

Att leva med nâgon som


är väldigt medveten om att en liten peng är början pâ en miljon...kan vara svârt i bland.
I gâr köpte jag ett dyrt täcke men fisksvans (queue du poisson) , alltsâ pâslakanet har svans sâ att man kan stoppa in nedre delen av täcket och förhindra att täcket glider runt pâ natten
Vi har haft mer än en natts sömnslöshet p.g av vârt jäkla täcke.
I alla fall, det är skönt att kunna bränna av 70 € pâ ett fint täcke och sedan gâ hem och tvätta det och sedan bädda fint
Jag är sâ nöjd och V grâter fortfarande krokodil târar över att jag inte hittade billigare
Hur mânga gânger skall jag behöva säga att god kvalitet betalar man för
Foto:Linges des Vosges

2 commentaires:

Anna a dit…

Det låter ju supersmart! har du ngn käck länk så jag som inte fattar vad du menar kan se?

kram anna uk

Lillie plein damour a dit…

Jag hittar ingen käck länk utan jag fâr ta kort pâ vârt pâslakan i kväll. Rapport kommer.
Kram