mardi 26 février 2008

Fucking Amal


Den 13 mars klockan 21, visas Fucking Amal pâ Arte

3 commentaires:

Mia a dit…

Jag kommer fortfarande ihag nar jag och B gick in pa videobutiken i Notting Hill och fragade (utan att tanka oss for) "Har ni Fucking Amal?" "eeeh PARDON???!!!". "Yes, it's a Swedish movie..."

De hade aldrig hort talas om den kan jag tillagga.

(En av vara favoriter dock!)

Lillie plein damour a dit…

Sâ du gillade den? Jag har lust att se den pâ torsdag, ,hoppas att jag inte glömmer bort det eller är för trött.
kram

Mia a dit…

Nämen har du inte SETT den? Den e underbar!! Men så växte jag ju upp i en liten ort där de pratade som i den filmen, det var lantliv med killarna på moppe som hängde nere vid grillen..och absolut ingenting som hände. *nostalgi* ;)

Både och jag B älskar den och har nog sett den 5ggr minst.

Hoppas ni har det trevligt ikväll!