lundi 11 février 2008

Scanner rapport

Inget blir bättre eller sämre för att man pratar om det.
Scannern kunde genomföras i dag och läkaren kom,skruvade pâ sig och sa att han sâg nâgot men han kan inte säga vad, han mâste jämföra resultaten med den förra scannern och sedan fâr jag dem i morgon.
Inte speciellt lugnande
Tur att jag kunde möta upp pâ Ikea med min älskade vän, medans vi satt och pratade sâ malde oron, men jag ville inte bryta i hop i förväg.
Nu fâr vi se vad läkaren säger pâ onsdag efter middag.
Hoppas pâ det bästa.
Tänk om det inte är bra, hur skall jag säga det till min familj och vänner?

8 commentaires:

Mia a dit…

O gumman! Hur sager man nagot trostande? "du ska se att det gar bra" later fjuttigt och fanigt och antagligen gor att du kanner for att ge mig en tjottablangare *med all ratt*.

Livet ar otroligt provande ibland och jag hoppas innerligt att du fatt din dos med provningar, nagot annat vore otroligt orattvist.

Det enda jag kan tanka pa som kan hjalpa dig i din vantan ar att forsok fa en liten paus i din angest. En liten paus. En liten stund da du far njuta av nagot. Det ar nog enda sattet att ta sig fram till resultaten. Att leta efter sma stunder da det e lite lattare.

Hoppas innerligt att allt star ratt till!!!

kram

Monica a dit…

Kära j! Hur du ska säga något till familj och vänner ska du inte oroa dig över! Försök också att invänta resultat. Att inte ta ut något i förskott, det är så dumt att använda massor av energi.. Men, jag tänker på dig intensivt och skickar positiva vibbar! Stor kram!!!

Lillie plein damour a dit…

Tack kära vänner. Nej Mia, det lâter inte fjuttit, det känns bra att veta att ni tänker pâ mig.
Tack Monica, jag haller med, ingen idé att oroa sig i förväg.

Nässelblom och choklad a dit…

Vilken pärs........En stor stor kram till dig. Jag tänker på dig och hoppas på allt det bästa.

Lillie plein damour a dit…

Tack Nässelblad, jag hoppas ocksâ pâ det bästa och undviker att googla. Vi fâr se i morgon.
Kram

Svensk chekchouka a dit…

säg hej till polypen!
det är inget jag lovar, du ser ut att vara i toppform och sâ har jag hört att resten av ditt liv kommer bli en dans pâ rosor, du har haft ditt.
STOR KRAM

Unknown a dit…

Det var dâ självaste fan att du inte kan fâ en lugn stund. Vi avvaktar tills imorgon. Hör av dig pâ ngt vis sâ att jag vet. KRAM!

Mia a dit…

Hur gick det, gumman?

Tanker pa dig.

kram